Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

vineri, 22 iunie 2012

Licențiată în Teologie Ortodoxă, specializarea Didactică, promoția iunie 2012

- Lucrarea mea de licență. Coperta 1
- Titlul și tema lucrării mele de licență
- Planul lucrării mele de licență
 - Acest caiet cuprinde materia pe care am avut-o de învățat pentru proba scrisă a examenului de licență: Dogmatică, Vechiul Testament, Noul Testament, Istoria Bisericii Ortodoxe Române, Istoria Bisericii Universale, Misiologie, Morală (Bioetică).
Media cu care mi-am luat (noua) licență: 8,62. Pentru mine, este o notă foarte bună, date fiind condițiile / contextul / evenimentele care au precedat-o...
Dacă aveți drum pe la biserica Sf. Spiridon Nou, duminică, 24 iunie, veniți, nu veți regreta! De ce? Pentru că noi, licențiații Facultății de Teologie Ortodoxă ”Justinian Patriarhul” din București, vom participa aici la slujba și Te Deumul oficiate de Părinții profesori ai facultății, apoi vom depune jurământul la Palatul Patriarhal.

Niciun comentariu: